۱۰ دلیل کسب و کار شما باید در تحول دیجیتال سرمایه گذاری کند

صرف نظر از بخش یا صنعت ، برای پیشرفت در میدان جنگ تجاری امروز ، پذیرش فناوری های نوظهور ، روندها و تغییرات فرهنگی بسیار مهم است.

اگر تجارت شما به دنبال تأمین آینده تجاری پایدار است ، سرمایه گذاری وقت ، پول و انرژی کافی در استراتژی تحول دیجیتال شما یک اقدام عاقلانه است.

دیجیتال

تا سال ۲۰۲۰ ، کارشناسان پیش بینی می کنند که هزینه برای استراتژی های تحول دیجیتال ۲ تریلیون دلار در سطح جهان خواهد شکست. این یک سطح عظیم سرمایه گذاری توسط شرکت ها در بخش ها است.

سرمایه گذاری

برای الهام بخشیدن از تلاش های شما ، در اینجا ۱۰ آماری وجود دارد که تجارت شما را از لزوم سرمایه گذاری در تحول دیجیتالی متقاعد می کند.

فرهنگ مصرف کننده

۱ ٫ ۸۰٪ از مصرف ویدیوی امروز مبتنی بر فیلم است. رسانه چاپ اگرچه هنوز هم مرتبط است ، نیرویی کم قدرت تر از گذشته است. گرسنگی امروز به دلیل محتوای بصری ذاتاً دیجیتالی است و برای ارتباط با مخاطب مورد نظر خود باید مواد بازاریابی جذاب و مبتنی بر فیلم را تهیه کنید. کانال های دیجیتال و لمس های لمسی بهترین راه برای ارائه چنین ارتباطاتی هستند.

۲ ٫ میانگین دانشجویی امروزی هرگز آنقدر مهر نامه پستی را گول نمی زند. در عصر بومی دیجیتال ، رویکردهای آنالوگ به تبلیغات و همچنین ارتباطات داخلی به ندرت نتایج مورد نیاز شما را برای موفقیت به ارمغان می آورد.

دانشجو

۳ ٫ ۶۱ of از کاربران گوشی های هوشمند اعتراف می کنند که مرتباً با تلفن هوشمند خود در زیر بالش یا کنار تخت خود خواب می گیرند . بینش حیرت انگیزی که گواهی بر ذهنیت امروز موبایل و محور است. با سرمایه گذاری در ارائه های تلفن همراه خود ، از برنامه های کاربردی گرفته تا صفحات فرود بهینه شده با تلفن همراه و محتوای رسانه های اجتماعی ، شما می خواهید موفقیت تجاری خود را در یک عصر روز افزون دیجیتال تسریع کنید.

موبایل

وضعیت تحول دیجیتال

در اینجا ما به بررسی وضعیت حرفه ای فعلی و به همین ترتیب ، ضرورت تحول دیجیتال می پردازیم.

۴ ٫ ۷۶٪ شرکت ها احساس می کنند رابطه خود با فناوری است و تحول دیجیتالی به طور کلی ، متوسط ​​یا بالاتر از حد متوسط ​​ است. اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها در بخش ها در مسیر تحول دیجیتالی قرار دارند. اگر نتوانستید عصر دیجیتال را در آغوش بگیرید و تمام آنچه را که ارائه می دهد ، می توانید در پشت بسته قرار بگیرید و در طولانی مدت خطرناک می شوید.

۵ ٫ حدود ۷۰ companies از شرکت ها درک عملی مدیرعامل خود را از فن آوری های دیجیتال در حال ظهور کاملاً بالا و بالاتر از حد متوسط ​​می دانند. اگر احساس می کنید درک شما از روش ها و فن آوری های دیجیتال در عصر دیجیتال کمبود است ، اکنون زمان تحمل است.

۶ ٫ ۶۱ of از شرکت ها اظهار داشت که اینترنت اشیاء (IoT) نقش مهمی در استراتژی های تجارت دیجیتال خود دارد ، با تولید و فناوری پیشرفته سایر بخش های دیگر را رهبری می کند. شما با سرمایه گذاری در توان IoT و مزایای آن در جهت افزایش مشاغل ، علاوه بر تعدادی دیگر از فن آوری های دیجیتال در حال ظهور ، می خواهید موفقیت تجاری خود را به صورت تصاعدی تسریع کنید.