۱۱ چیزهایی که همه در حرفه خود در بازاریابی دیجیتال اشتباه می کنند

قصد دارم با این پست بسیاری از بازاریابان دیجیتال را ناراحت کنم. و این قصد من است. از آنجا که بیشتر ما کمی بیش از حد هاله های خود را جلا می دهیم.

دیجیتال

واقعیت این است که ، کار موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال کار سختی نیست ، اگرچه بسیاری می خواهند شما به این باور داشته باشید.

در واقع فقط یک چیز است که شما همیشه باید بدانید و از آن مراقبت کنید:

بسازید. بیشتر. پول

اگر هر آنچه را که یاد می گیرید و هر کاری که انجام می دهید توسط ستاره شمالی هدایت شود “درآمد بیشتری کسب کنید” ، یا برای خودتان یا مشتری خود ، در آن صورت همیشه در جهت درست حرکت خواهید کرد.

افراد زیادی در مورد برداشت ها ، پیروان و معیارهای دیگر که واقعاً اهمیتی ندارند وسواس می کنند. آنها می توانند چراغ راهنما باشند که پیشرفت را نشان می دهد ، اما KPI نیستند.

بنابراین اکنون که من در کمتر از ۳ سال دو آژانس بازاریابی دیجیتال جداگانه ۱ میلیون دلاری + (اینجا و اینجا) ساخته ام و بیش از ۵۰ بازاریاب را آموزش داده ام ، احساس می کنم تجربه کافی دارم که هیچ راهنمای BS را برای شما به دست نیاورم. خارج از حرفه بازاریابی دیجیتال شما.

دلار

بیایید به آن برسیم

این در مورد به روز ماندن نیست

به روز ماندن در منظره “مداوم در حال تغییر” بازاریابی دیجیتال مهم است ، اما همچنین کمی “بیش از حد” است.

پیوندها همچنان ستون اصلی جستجوگرها هستند ، کلمات کلیدی هنوز ستون اصلی جستجوهای پرداختی هستند و تعامل هنوز ستون فقرات اجتماعی است. هیچ چیز در اینجا تغییر نکرده است ، فقط فرصتهای جدید که همچنان رو به افزایش هستند.

موفق ترین بازاریاب های دیجیتالی که من ملاقات کرده ام ، مانند سوژان پاتل یا الی گاردنر لزوماً شمارنده یا شماره های عصبی داده نیستند. آنها فقط حل کننده مشکل بسیار خلاق هستند.

آنها استعداد دارند.

و بهترین چیز؟ این بچه ها وقت ندارند که مطالب را بخوانند و یاد بگیرند. آنها با انجام و آزمایش یاد می گیرند. اینگونه است که آنها استعداد خود را پرورش می دهند تا در حرفه خود قوی تر و قوی تر شوند.

بنابراین در مورد به روز ماندن نگران نباشید. نگران انجام کارها برای افزایش تجربه خود و تقویت استعداد خود باشید.

همانطور که در پست رشد اخیر آژانس خود نوشتم: یادگیری را متوقف کنید. شروع به انجام بعد یاد بگیر

این مربوط به یک شماره گیر نیست

من اعتراف به انجام.

من در اکسل خوردم.

در واقع ، من هرگز از آن استفاده نمی کنم. چون لازم نیست و هیچ کس در تیم من لازم نیست.

بازاریابان دیجیتال به شما خواهند گفت که جداول محوری و فرمولها برای موفقیت شما بسیار مهم هستند. اما حیاتی به معنای “کاملاً ضروری” است ، بنابراین بدیهی است که این درست نیست.

شما باید در اعداد خوب باشید ، اما تنها به حدی که می توانید به این سوال پاسخ دهید: “آیا این باعث می شود پول درآمد؟”

اگر کاری که باید در اکسل انجام دهید سریعترین مسیر برای کسب درآمد بیشتر برای خود یا مشتری خود است ، پس آن را بیاموزید و این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ، انرژی خود را روی چیزهایی که بیشترین حرکت سوزن را انجام می دهند متمرکز کنید.

همیشه مربوط به داده ها نیست

من به عنوان یک متخصص پرداخت در هر کلیک ، با داشتن داده های زیادی از بین می روند.

اما داده ها همه چیز نیستند ، و بازاریابی PPC همیشه مربوط به پاسخ مستقیم نیست.

شما می توانید هر دو تبدیل مستقیم را هدایت کنید و در ساخت برند خود همزمان با تبلیغات PPC و انواع دیگر بازاریابی نیز به شما کمک کند!

در نهایت شما نیاز به فرود ترافیک در یک سایت یا صفحه فرود دارید که طراحی ، زیبایی شناسی و تجربه کاربر بخشی از معادله موفقیت شما باشد.

اگر کارمند داده هستید و خلاقیت ندارید ، بنابراین خودتان را به شکلی عظیم به فروش می رسانید.

خلاقیت

بسته به صنعت یا عمودی که در آن فعالیت می کنید ، به شما تضمین می کنم که بسیاری از رقبای شما هنگام طراحی یا اجرای بصری تبلیغات یا صفحات فرود آنها قوی نیستند.

پیشرفت های کوچک وجود دارد که می توانید همیشه سئو خود را به پیشرفت تجربه کاربر گره خورده ، سئو را با نرخ های بالاتر مشارکت و PPC گره خورده و به مارک تجاری مرتبط باشید.

حقوق صاحبان سهام واقعی است و می توانید از کلیه کانال های دیجیتال مارکتینگ برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید و برند خود را همزمان بسازید.

درمورد نحوه کدگذاری یا توسعه

نیست

ایان لوری ، مدیر عامل شرکت پورتنت ، اخیراً پستی را نوشت که من نمی توانم بیشتر با آن مخالف باشم. این عنوان با عنوان ۱۱ مهارت های فنی و حرفه ای برای هر بازاریاب دیجیتال شناخته شد

یکی از نکات وی امکان نوشتن یک پست وبلاگ در نمای کد بود.

آیا ارزش تبدیل شدن به جک تمام تجارتها یا دو برابر شدن بر نقاط قوت موجود در آن ، ارزش بیشتری دارد؟

دوبرابر کردن ، باز هم دوباره و بیشتر به من پرداخت می کند. به همین دلیل است که ما طراحانی داریم که از صفحات فرود استفاده می کنند ، جایی که می توانم بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر بازاریابی و فروش خود بکنم ، نه یادگیری نحوه طراحی در Sketch ، Photoshop یا Illustrator.

گذشته از آن نکته ایان ، نکات بیشتری وجود داشت که من با آن مخالف نبودم و سایر نظر کنندگان در مورد پست اصلی وی که مطابق با افکار من بود.

همیشه باید احساس کنید که مهارتهای خود را بالا برده اید ، و از آنچه می خواهید باشید ، نیستیدخوب در

این در مورد یادگیری همه چیز نیست ، بلکه تخصص آن است

پیگگی در مورد آخرین نکته من ، دانستن بسیاری از چیزها جذاب است ، اما وقتی این کار را انجام دهید ، توانایی تبدیل شدن به یک رهبر فکر در حوزه خود را از دست می دهید.

شما ممکن است اهداف ساده ای داشته باشید که بتوانید یک بازپرداخت ثابت داشته باشید و شاید به پیشرفت شما اهمیتی ندهد یا اهداف بالاتر از آن داشته باشید.

اشکالی ندارد

اما اگر می خواهید در کارهایی که انجام می دهید بهترین باشید ، درک کنید که این بازار تصمیم می گیرد که چه کسی بهترین است.

اگر آژانس شما همه چیز را در زیر چتر بازاریابی دیجیتال (ویدئو ، PPC ، اجتماعی ، صفحه نمایش ، SEO و غیره) انجام می دهد ، سپس به آژانس های دیگری که این کار را انجام می دهند نگاه کنید و به من بگویید که در حال حاضر رهبران فکری هستند؟

هیچ کدام وجود ندارد

هرکسی که واقعاً از چیزی خوب باشد تصمیم گرفته است در یک زمینه تخصص پیدا کند و بر آن مسلط شود.

به همین دلیل مایکل جردن به خاطر بسکتبال شناخته می شود ، نه بیس بال یا گلف.

بر قوت های خود شرط بندی کنید تا آنها را قوی تر کنید. یک اختاپوس بازاریابی نباشید. رقیق نشوید.

این کنجکاوی ، حل مسئله و پیشگیری است …

اگر واقعاً می خواهید در مورد چگونگی رتبه بندی در صنعت دیجیتال ، نبض خود را حفظ کنید ، این سه مهارت نرم را که همیشه در اعضای تیم جدید جستجو می کنم ، در نظر داشته باشید:

۱ ۱ کنجکاوی

۲. حل مسئله

۳ ٫ عملی

کنجکاوی نشان می دهد که شما همیشه سؤال می کنید که آیا یک راه بهترین روش برای انجام کاری است. این فرصت های جدیدی را به روش های مختلف اجرای یک کار خاص باز می کند که می توانید سریعتر یا بهتر انجام دهید.

حل مشکلات به کنجکاوی ، اما با یک تفاوت بزرگتر: اینکه شما واقعاً در یافتن راه حل هایی هستید که شما را یک قدم به جایی که می خواهید بروید نزدیک تر کنید. حل مسئله برای من همیشه در حال پیشرفت است. اگر پیشرفت کنم ، موفق می شوم ، هر چقدر هم که کند باشم.

راه حل

عملی بودن این است که همیشه به جلو سوق می یابد. آیا برای مشتری خود ، شرکتی که برای آن کار می کنید یا شرکت خودتان ایده های جدیدی ارائه می دهید؟ اگر شما ابتکار عمل را نشان نمی دهید بلکه صرفاً واکنش پذیر می شوید ، به آرامی ضرر می کنید.

ایده

… که تبدیل به پول می شود تبدیل می شود

اکنون که ما در مورد برخی تصورات غلط رایج درباره آنچه که برای داشتن یک موفقیت حرفه ای در بازاریابی دیجیتال لازم است صحبت کرده ایم ، بخاطر داشته باشید که همیشه با پول درآوردن است.

اگر هر آنچه را که در مورد آن یاد می گیرید یا در زمینه افزایش درآمد ، سود یا هر دو استفاده می کنید ، حفظ کنید ، همیشه بازاریاب دیجیتالی موفقی خواهید بود.

زیرا این اثبات نهایی است که شما کاری را انجام می دهید که ارزش آن را به همراه دارد.