۴ متخصص الهام بخش بازاریابی دیجیتال که به سادگی باید از آنها پیروی کنید

آیا از داشتن یک بازاریاب دیجیتال “به اندازه کافی خوب” راضی هستید؟ خوشحال می شوید که خود را به عنوان یک متخصص در حالی که میانه رو مانده اید صدا کنید؟ خوب ، بازاریاب دیجیتال عادلانه این مقاله برای شما مناسب نیست.

دیجیتال

آیا از طرف دیگر شما در پی تعالی جدی هستید؟ آیا شما تلاش می کنید تا بهترین ، خلاق ترین و شگفت انگیز خود باشید؟ آیا شما از ایستادگی کردن ، بی نظیر بودن ، ریسک کردن و تعیین یک استاندارد جدید و غیرقابل توقف برای حوزه تخصصی خود نمی ترسید؟

ما ۴ بازاریاب برتر دیجیتال متخصص را که باید دنبال کنید ، از آنها یاد می گیرید و گاهی حتی تقلید می کنید.

داستانهای موفقیت آنها را مطالعه کرده و آماده الهام گرفتن شوید …

۱ Expert کارشناس بازاریابی محتوا – جان فردا

بازاریابی محتوا

جان کیست؟

Jon Morrow یک وبلاگ نویس فوق برنامه ، برنامه نویس ، استراتژیست بازاریابی و گوینده خبره است. او بنیانگذار Boost Blog Traffic است و برای بسیاری از سایتهای معروف بازاریابی دیجیتال ، از جمله Copyblogger – یکی از محبوب ترین و محبوبترین وبلاگهای جهان ، وبلاگ نویسی کرده است.


داستان موفقیت جان:

اگر تا به حال یک داستان الهام بخش از بازاریابی دیجیتال وجود داشته باشد ، این جان است. در سال ۲۰۰۶ جان با اتومبیل برخورد کرد و پا را در ۱۴ مکان شکست. در مواجهه با وقت زیادی به تنهایی برای فکر کردن ، جان متوجه شد که او در نهایت از کار خود ناراضی است. و به همین ترتیب او کاری را انجام داد که خیلی ها در آن آرزو می کنند و در عین حال تعداد معدودی از افراد شجاع برای انجام این کار هستند – او کنار رفت. هیچ شغلی به پایان نرسیده است ، هیچ برنامه بزرگی – فقط یک دوره اخطار ناگهانی و یک مفهوم آرام از “شاید من یک وبلاگ نگار باشم” باشد.

با این وجود شاید در تعیین جان هیچ مشکلی وجود نداشته باشد – چیزی جز قطعیت در شیفت های ۸ صبح تا ۱۱ شب که وی صرف نوشتن ، خواندن و ارتباط با دیگر وبلاگ نویسان نکرده است. او اکنون در نسخه بهشت ​​خود زندگی می کند و نوشتار خود را وقف الهام بخشیدن به دیگران برای یافتن آنها می کند. عشق به وبلاگ اما فاقد انگیزه؟ فقط داستان جان را بخوانید:

مشکلی

‘چگونه کار خود را ترک کنید ، به بهشت ​​بروید و برای تغییر جهان دستمزد بگیرید. ‘

دسته توییتر Jon:JonMorrow


چرا شما جان را دوست خواهید داشت (و آنچه را یاد خواهید گرفت):

شما جان را بخاطر شور و اشتیاق شدید او و درک احساسات انسانی دوست خواهید داشت. می بینید ، جان مبهم است – او دقیقاً کاری را انجام می دهد که هر باید انجام دهد – او ابتدا به مخاطبان خود فکر می کند و همیشه با مخاطبان خود صحبت می کند. اگر تا به حال یک بازاریاب دیجیتال وجود داشته باشد که با خونسردترین و منفعل ترین خوانندگان ، اشتیاق را تحریک کند ، مرد شما جان است.

من متقاعد شده ام – بازاریابان محتوا اغلب ارزش دریافت حق به قلب مشکل مخاطبان شما را دست کم می گیرند. مطمئناً ، در هنگام سؤال از شما همدلی را بسیار مهم ذکر می کنید و شاید آن را در استراتژی محتوا خود گنجانده باشید ، اما هنوز پست های خسته کننده ، غیرقابل کنترل و فرمول ایجاد می کنید که نشان و قلب خواننده شما را از دست نمی دهد.

این زیبایی جان است: او یک ایده انتزاعی و غالباً صحبت شده را به واقعیت تبدیل می کند. او به عنوان یک نمونه ای از کیفیتی را که می خواهید برای رسیدن به آن آرزو کنید ، به شما می دهد. جون به جای اینکه از خودش لباس بکشد ، مناسب مخاطبان خود است. و سپس او را با بازدید کنندگان ، سهام و یک جامعه آماده پرداخت می شود.

پست Insanely Inspiring: چگونه فراموش نشدنی باشیم

۲ Expert کارشناس رسانه های اجتماعی – جف بولاس

جف کیست؟

جف بولاس یک وبلاگ نویس بازاریابی رسانه های اجتماعی ، سخنران اصلی و استراتژیست دیجیتال ، مشاور و نویسنده پرفروش است. مردی چشمگیر ، جف بسیاری از رسانه های اجتماعی را زیر کمربند خود تحسین می کند. در میان آنها؟ وی در سال ۲۰۱۴ در رده هشتم “۴۰ استعداد برتر بازاریابی اجتماعی جهان” در فوربز قرار گرفت ، در سال ۲۰۱۴ به شماره ۱ “محتوا بازاریابی در سطح جهان” رای داد و فوربس را به عنوان یکی از “۵۰ قدرت برتر قدرت رسانه های اجتماعی” در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. .

داستان موفقیت جف:

حالا ، داستان جف باید به شما کمی بلند شود و برود – او بیکار بود ، در میان طلاق می رفت ، ۵۰،۰۰۰ دلار بدهی داشت ، تازه یک تجارت را تعطیل کرده بود و مدتی در دستش بود. پس از خواندن چند کتاب بازاریابی ، او به بازاریابی رسانه های اجتماعی پرشور شد و وبلاگ خود را آغاز کرد. جف دریافت که وبلاگ نویسی مزایای روانشناختی زیادی به او ارائه می دهد که به او در غلبه بر اوقات دشوار زندگی کمک کرده است. و او به اندازه کافی خوش شانس بود که اشتیاق او منجر به یک تجارت سودآور شد.

دلار

دسته توییتر جف:jeffbullas

چرا عاشق جف بولا هستید (و آنچه را یاد خواهید گرفت):

شما جف را بخاطر درک و بینش او دوست خواهید داشت. جف یک فوق ستاره رسانه های اجتماعی است و دانش عمیقی در مورد عملکرد آن دارد – او می فهمد چگونه ذهن انسان به پیام های رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا پاسخ می دهد و توصیه های او همیشه محور انسان است.

شما می توانید با نگاهی به مقالات عمیق چگونه با مشاوره عملی و آسان درک ، آمار مفید رسانه های اجتماعی ، لیست ها ووظایف اگر بودجه کم دارید و به روشهای ارگانیک برای کمک به شما در دستیابی و رسیدن به پیشروها تکیه می کنید ، پست های وبلاگ جف حاوی ایده های بسیار منحصر به فردی هستند.

ایده

برای گرفتن داستان کامل جف ، فیلم زیر را تماشا کنید:

پست Insanely Inspiring: 10 راه برای ایجاد محتوا مسری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی شما

علاقه مندید

۳ Expert کارشناس SEO – رند فیشکین

رند کیست؟

رند فیشکین بنیانگذار و مدیرعامل سابق یکی از سریعترین شرکتهای نرم افزاری در حال رشد در جهان است – Moz ، نویسنده مشترک ۲ کتاب سئو و بنیانگذار Inbound.org رند یکی از شناخته شده ترین متخصصان بازاریابی جستجو در جهان است. .

داستان موفقیت رند:

با تنها دو کلاس دور از فارغ التحصیلی ، رند از دانشگاه شروع به کار کرد تا استارتاپ خود را آغاز کند – یک آژانس کوچک که در زمینه ساخت وب سایت مشاوره داشت. او برای مشاوره با سئو با برخی مشاوران دیگر قرارداد بست اما این شرکت چنان کار وحشتناکی انجام داد که رند تصمیم گرفت پروژه را به خود بگیرد.

گرفتار هزینه ها ، تجارت به عمیق بدهی فرو رفت. اما او به جای رها کردن – به روندی واقعی رند ادامه داد و وبلاگ سئو Moz را تنظیم کرد. رند اذعان می کند که این وبلاگ را راه اندازی کرده تا هم در مشکلات مالی خود و هم برای یادگیری SEO به او کمک کند (که او ادعا می کند با آن تلاش کرده و بسیار چالش برانگیز است).

از آنجا که رند به یک وبلاگ نویس بهتر و متخصص SEO تبدیل شد ، پیروان وی ، میزان نفوذ و نفوذ او را افزایش دادند و وی را قادر به انتقال به نرم افزار کردند. تا به امروز رند بازاریابی محتوا را بسیار ارزشمند و طرفدار ارائه خدمات سخاوتمندانه به مشتریان خود است قبل از درخواست هر چیزی در عوض.

دسته توییتر رند: randfish

چرا شما رند را دوست خواهید داشت (و آنچه را یاد خواهید گرفت):

شما رند را برای ساعت دوست خواهید داشتدانش فنی عمیق از بهترین SEO و درک او از چگونگی تأثیر ذهن انسان در جستجو است. این که آیا او در مورد canonicalization ، استراتژی سئو ، بازاریابی محتوا ، قصد مصرف کننده یا به روزرسانی جدید گوگل می نویسد ، رند مطمئن است که چگونه می تواند یک پیام را به صورت واضح ، مختصر و دقیق بیان کند.

رند یک داستان نویس متولد است – او حتی فنی ترین موضوعات را نیز عطر و طعم و علاقه می دهد و باعث می شود تا بازاریاب های دیجیتال بدون دانش فنی درک و یادگیری را آسان کنند. جمعه Whiteboard او به خوبی ارزش تنظیم کردن را دارد – من شما را به چالش می کشم که یکی از راهنماهای حماسه او را بخوانید و یک نکته یا دو مورد از الهام را انتخاب نکنید.

پست Insanely Inspiring: یک حسابرسی استراتژی جهانی سئو در ۵ مرحله – جمعه وایت برد

۴ Expert کارشناس تحلیلی – آویناش کاوشیک

آویناش کیست؟

Avinash Kasuhik یک تبشیر Google و نویسنده دو کتاب پرفروش ‘Web Analytics 2.0’ و ‘Web Analytics: یک ساعت در روز’ است. او یکی از متخصصان برجسته جهان در گوگل Analytics است.

دسته توییتر Avinash: avinash

چرا عاشق Avinash (و آنچه را خواهید آموخت):

شما Avinash را بخاطر سادگی ساده او دوست خواهید داشت. او یکی از آن وبلاگ نویسان نادر است که قدرت دارد پیچیدگی تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته را به مقالات ساده ، قابل هضم و از همه مهمتر قابل فهم تبدیل کند. این نشانه واقعی یک نویسنده متخصص ، کارشناس بازاریابی دیجیتال و معلم است – مردی که هنر خود را درک می کند و از انتقال درس به ساده ترین شرایط نمی ترسد.

ارسال ناخواسته پست : بهترین معیارها برای بازاریابی دیجیتال: راهبردهای شخصی و اجاره ای خود را سنگ بزنید

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق Twitter ، Facebook ، لینکدین ، گوگل+ و یوتیوب به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL