۶ مهارت دیجیتالی که آینده را اثبات کند – اثبات نیروی کار

یک بار مهارت های دیجیتال ، مهارت های دیجیتال اکنون یک محل کار ضروری هستند.

دیجیتال

در اروپا و بخشهای مختلف ، حداقل ۸۰٪ از مدیران و متخصصان به تواناییهای دیجیتالی اساسی احتیاج دارند. در مکانهای کار بزرگتر ، تقریباً ۵٪ درصد مهارتهای دیجیتالی تخصصی را لازم دارند.

امروزه فن آوری های دیجیتالی در زندگی روزمره امری متداول بوده و در فرهنگ کار گنجانیده می شوند. داشتن نیروی کار که می داند چگونه از آنها به طور کارآمد استفاده کند ، مهم موفقیت شرکت است.

اما کدام مهارتهای دیجیتالی در سالهای آینده ضروری خواهد بود؟ هر ساله فناوری های جدیدی توسعه می یابد که بسیاری از آنها توجه رسانه ها را به خود جلب می کنند. با وجود کلمات کلیدی بسیار زیاد برای پیگیری از VR تا AI تا cryptocurrency ، چگونه شرکت ها می توانند بدانند که چه احتمالی برای سرمایه گذاری وقت و پول در آن وجود دارد؟

سرمایه گذاری

۱ Analysis تجزیه و تحلیل داده های تخصصی

در این دوره از داده های بزرگ ، بسیاری از شرکت ها در کوهی از اطلاعات بی رویه در مورد مشتریان ، فرآیند و نیروی کار خود نشسته اند.

با پیشرفت دگرگونی دیجیتال ، داده های ثبت شده همچنان افزایش می یابند. دانستن چگونگی استفاده از این داده ها برای درک شغل و آینده آن بسیار مهم است. کارمندانی که می توانند اطلاعات مفیدی را از مجموعه داده های شرکت شما استخراج ، تجزیه و تحلیل و ترجمه کنند ، ضروری هستند و این مهارت در نقش های بیشتر و بیشتر در تیم ها ادغام خواهد شد.

تجزیه و تحلیل داده ها به طور مؤثر انجام شده است و می تواند بینش اساسی و اساسی در مورد تجارت و مشتری داشته باشد. همچنین می توان از آن برای آگاهی از کمپین ها و محتوا استفاده کرد.

در حال حاضر چهار نوع اصلی از تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد که توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

     

  • تحلیلی توصیفی – غالباً با دیگر تجزیه و تحلیل ها ، این عمل داده های خام را از منابع مختلف جمع می کند تا بینش های ارزشمندی را نسبت به گذشته ارائه دهد.
  •  

  • تجزیه و تحلیل تشخیصی – برای شناسایی الگوهای و ارائه بینش در مورد مشکلات خاص به داده های دقیق تری نیاز دارد.
  • مشکلات

     

  • تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده – از یافته های تحلیل توصیفی و تشخیصی برای تشخیص گرایش ها ، خوشه ها و استثناء ها و پیش بینی روندهای آینده استفاده می کند.
  •  

  • تجزیه و تحلیل تجویز – به داده های تاریخی به علاوه اطلاعات خارجی نیاز دارد و از یادگیری ماشین ، قوانین تجاری و الگوریتم ها برای توصیف اقدامات عملی استفاده می کند.

روند فعلی ، همانطور که توسط یک بررسی اخیر BARC مشخص شده است ، توسط مدیران به عنوان اهمیت روزافزون تجزیه و تحلیل پیش بینی و داده کاوی شناخته می شود. هرچه فناوریها و ابزارهای پیشرفته تری توسعه پیدا کنند ، نقش تحلیلی پیشرفته پیش بینی و تجویز اهمیت بیشتری خواهد داشت.

۲ elling فروش پیشرفته اجتماعی

با رونق بخشیدن به رسانه های اجتماعی دهه ۲۰۰۰ و در حال بالغ شدن ، کاربران آن نیز هستند. این بدان معناست که تیم های فروش آینده نیز نیاز به سازگاری دارند. با توجه به موفق ترین فروشندگان اجتماعی امروز ، روند در حال دور شدن از تماس سرد و فروش سخت به سمت فروش مبتنی بر ارزش است.

اعتماد در قلب قلب فروش است. برای ایجاد این امر ، فروشندگان پیشرفته اجتماعی باید خود را با محتوا و گفتگو مجهز کنند تا بتوانند با مشتریان خود روابط معنادار تری برقرار کنند.

گزارش اخیر وضعیت فروش توسط لینکدین نشان داد که ۷۷٪ از خریداران بدون مطالعه در مورد شرکت خود ابتدا با یک فروشنده درگیر نمی شوند. اگر این مسئله را در نظر بگیرید که ۸۰٪ از خریداران قبل از خرید ۵ قطعه مطالب را بررسی کرده اند ، واضح است که محتوای آنلاین با کیفیت در سراسر شرکت شما و درباره محصول شما برای همه تیم های فروش آینده ضروری است.

محتوای خوب می تواند به فروشندگان اجتماعی در شروع مکالمات و ایجاد روابط کمک کند. Phil Gerbyshank به فروشندگان جاه طلب اجتماعی توصیه می کند: “اول روابط را قرار دهید”.

۳ Expert تخصص تلفن همراه

در حال حاضر تلفن های هوشمند بیشتر از یک دسک تاپ (۵۱٪ در مقابل ۴۲٪) برای استفاده آنلاین رایج هستند. و با توجه به اینکه بومی دیجیتال Generation Z تا سال ۲۰۲۰ ۴۰٪ از مصرف کنندگان را تشکیل می دهد ، سازمان ها برای زنده ماندن در سال های آینده باید تخصص خود را تنظیم کنند.

ظهور موبایل به معنای این است که مشاغل باید استراتژی خود را بر این اساس تطبیق دهند. این به معنای اتخاذ یک رویکرد اول برای موبایل است که در آن کمدها ، محتوا و سفر مشتری برای موبایل بهینه می شوند.

موبایل

با استفاده از ارتباطات تصویری بهینه شده موبایل در کل مراحل فروش و توانایی های ساخت ویدیو به تیم های فروش خود اضافه کنید تا بهتر بتوانید نسل بعدی مصرف کنندگان را درگیر خود کنید. این امر برای کلیه ارتباطات از طریق برنامه های بومی مانند Snapchat واینستاگرام

غالب برنامه ها همچنین بدان معنی است که مشاغل باید از روندهای خود پایدار بمانند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه آنها مرتبط است – و از همه مهم تر – قابل کشف. سیستم عامل های هوشمند ، بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی ، می توانند وسایل گسترده ای از داده های کاربر ایجاد شده روزانه را به روزرسانی های عملی درباره نحوه فروش برنامه شما ترجمه کنند.

اطلاعات موجود در آنجاست ، نیروی کار شما در آینده اثبات مهارتهای مناسب را قادر می سازد تا بتوانید به طور مؤثر از آن استفاده کنید.