200 کالری را به سادگی بسوزانید و لاغر شوید!! | رژیم غذایی

آکایران :روشای بسیاری واسه سوزوندن کالریای اضافی بدن تون هست. با این روشای ساده خیلی راحت می تونین 200 کالری بسوزونین و لاغر شید و به تناسب اندام مورد نظرتون برسین.

با چند دقیقه تردمیل و دراز و نشست می تونیم کالری بسوزونیم؟

بنا : ما به شما روشای آسون و سرگرم کننده رو واسه سوزوندن کالری پیشنهاد می دیم . فقط کارایی که دوست دارین انجام بدین و بعد می بینین که چیجوری اندامتون تغییر می کنه.

با طناب 200 کالری رو بسوزونین

حالا وقت اون رسیده که طناب ورزشی که سالها در کمدتون خاک خورده رو بیرون بیارین . یه جفت کفش ورزشی راحت به پا کنین و امید داشته باشین که موثر هستش بعد شروع به  طناب زدن بکنین . انجام این ورزش نه فقط وزنتون رو کم می کنه بلکه واسه سلامت قلب هم خوبه .  10-15 دقیقه = سوزوندن 200 کالری

 

با دوستانتون بازی و تفریح کنیدو 200 کالری رو بسوزونین

اشتباه نکنین ، ما از شما دلمون نمی خواد که با دوستانتون روی یه کاناپه راحت نشسته و بازیهای کامپیوتری انجام بدین. منظور ما اینه که به مدت یه ساعت  مثل بچگیا ، با هم دزد و پلیس یا شمشیر بازی کنین و بالا و پایین بپرید و جست و خیز کنین .  50دقیقه = سوزوندن 200 کالری

 

واسه سوزوندن 200 کالری باغ تون رو هرس کنین

از اینکه به چه دلیل درختان و گل و گیاه دور و بر خونه اتان حرص نشده ان  شکوه و شکایت نکنین ، حالا وقتشه که خودتون وسیله باغبانی رو بدست گرفته و شروع به کار کنین و البته یادتون باشه که داشتن گل و گیاه قشنگتر در محیط دور و بر خونه باعث کاهش استرس هم می شه. 40 دقیقه = سوزوندن 215 کالری

 

به کمک حیوان خونگی تون 200 کالری رو بسوزونین

حیوان خونگی تون رو به پارکی نزدیک منزل برده و با اون بازی کنین یا در حال پیاده روی تند آهنگ گوش بدین . با حیوان خونگی تون بازی کنین تا جایی که هم اون و هم خودتون کالری زیادی سوزونده باشین. 25 دقیقه = سوزوندن 190 کالری  

 

با شستن ماشین تون 200 کالری بسوزونین

به چه دلیل وقتی که می تونین ماشین یا موتورتان رو خودتون بشورید ،  اونو به یه کارواش گرانقیمت می برید. یه شلوار راحتی خونگی بپوشید ، سطل و فرچه و پودر شستشو ورداشته و شستشو رو شروع کنین . 40 دقیقه = سوزوندن 216 کالری

 

بدمینتون بازی کنین و 200 کالری رو بسوزونین

نظرتون درباره بازی بدمینتون چیه ؟ هممون یه جفت راکت بدمینتون درون کمد داریم .مهارتتان رو در بازی بدمینتون تقویت کنین و بالا و پایین بپرید و خم شید و جست و خیز کنین .  25 دقیقه = سوزوندن 218 کالری

 

با تمیز کردن خونه تون 200 کالری بسوزونین

هر زمان که واسه دیدن برنامه مورد علاقه تون جلوی تلویزیون می شینین از اون زاویه می بینین که خونه چقدر بهم ریخته . از جاتون بلند شید و دستی به خونه بکشین و گردگیری و تمیز کاری بکنین این کار مقدار خیلی از کالری شما رو می سوزونه . 25 دقیقه =سوزوندن 216 کالری

 

از پله ها استفاه کنین و کالری بسوزونین

تلاش کنین از امروز به بعد از آسانسور استفاده نکنین ، در مراکز خرید ، ساختمون مسکونی ، محل کار و یا مدرسه از پلکان استفاده کنین . 30 دقیقه = سوزوندن 216 کالری

 

 

به استخر برید و شنا کنین، شیرجه بزنین و کالری بسوزونین

شنا یکی از بهترین ورزشا هستش که باعث سرحالی و تازگی شما می شه.   30 دقیقه = سوزوندن 215 کالری

 

با دوچرخه سواری کالری بسوزونین

دوچرخه سواری هنگام صبح و یا بعد از ظهر تاثیر عجیبی داره . دوچرخه سواری حدود 10الی 12 متر در ساعت واسه افراد معمولی فاصله ایده آلیه .اما اگه می خواین کالری بیشتری بسوزونین در سطح شیبدار با سرعت بیشتری رکاب بزنین.  30دقیقه = سوزوندن 210 کالری

 

با مرتب کردن کمد و گاراژتان 200 کالری بسوزونین

حتماً اینکار رو مدت طولانی عقب انداختین و میدونید که انجام اینکار بسیار لازمه. اینکار رو بهونه کنین که هم گاراژ رو مرتب کرده باشین و هم کالری بسوزونین. از دست لباسهای اضافه  و، وزن اضافه اتان  هم راحت شید .25 دقیقه = سوزونده 210 کالری

 

با دراز و نشست و شنا سوئدی کالری بسوزونین

تصور کنین که تو یه اردوگاه نظامی هستین ،  حرکاتی مثل دراز و نشست ، شنا سوئدی و کلاغ پر و رژه  انجام بدین . هر کدوم از اینا رو 2تا 3 دقیقه انجام بدین و دوباره از اول تکرار کنین .  30 دقیقه = سوزوندن 200 کالری

 

با رنگ کردن دیوار اتاق تون کالری بسوزونین

در کنار کارای روزمره که انجام می دید رنگ دیوار اتاقتون رو هم عوض کنین هم کالری می سوزونین و هم فضای خونه رو تغییر می دید. 40 دقیقه = سوزوندن 208 کالری

 

با رقصیدن 200 کالری اضافه تون رو بسوزونین

درون اتاق نشیمن وایس تاده و موهاتون رو به دور و بر بچرخونین و برقصید و از همسر و بچتون بخواین که با شما همراهی کنن .دستانتون رو بالا ببرین و بپرید و بچرخید و بخندین و هر حرکت مهیج دیگری که به ذهنتون می رسه رو انجام بدین . فقط مراقب مبل و اثاثیه اتاق نشیمن باشین.  40 دقیقه = سوزوندن 216 کالری

 

به کمک بازی فوتبال کالری بسوزونین

بجای ملاقات دوستانتون در کافی شاپ و رستوران ، اینبار با اونا قرار بازی بذارین . به یه زمین بازی رفته و باهم فوتبال بازی کنین . با اینکار هم کالری سوزونده اید و هم روابط دوستانه اتان رو بهتر می کنین.   20 دقیقه = سوزونده 192 کالری

 

واسه سوزوندن کالری تردمیل رو یادتون نره

بعد از ملاقات با دوستائی که به سلامتی و وزنشون خیلی اهمیت میدن شما احساس می کنین که مثل فیل شدین ( این  فقط یه شوخی واسه رفع خستگی بود) ، این زمان بهترین موقع واسه تحوله و از تردمیل استفاده کنین و تلاش کنین که حدود 5متر در ساعت روی تردمیل ورزش کنین.  20 دقیقه =سوزوندن 192 کالری

 

جارو کردن منزل تانی تونه به سوزوندن کالری کمک کنه

خونه اتان رو جاروبرقی بکشین . اینکار انگار همه نداره اما بدخلقی نکنین . موزیک مورد علاقه اتان رو روشن کنین لباس زیباتون رو عوض کرده و لباسی راحت به تن کنین . و جارو کشیدن رو تا جایی که می تونین سریع انجام بدین به حدی که ضربان قلبتون بالا بره . 40 دقیقه = سوزوندن 216 کالری

 

ماساژ هم می تونه به کالری سوزی تون کمک کنه

بعد از یه روز پر مشغله نیاز به یه ماساژ کامل دارین . از ماساژورتون بخواین که با روغنی خوشبو شما رو ماساژ بده تا بدنتون عطر خوبی بگیره . 42 دقیقه = سوزوندن 200 کالری

 

 

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *